Dla Pacjenta
REJESTRACJA WIZYTY
W PRZYCHODNI
Pacjenci mogą rejestrować wizyty w przychodni za pomocą eRejestracji, aplikacji Informacje Medyczne, osobiście lub za pomocą osób trzecich w okienku rejestracji lub telefonicznie.
JAK KORZYSTAĆ Z EREJESTRACJI - INSTRUKCJA
eREJESTRACJA
System eRejestracja służy rezerwowaniu wizyt u wybranego lekarza w dogodnym terminie. Aby tego dokonać należy posiadać aktywne konto użytkownika.
TWORZENIE KONTA
Naciśnij przycisk „Utwórz konto” znajdujący się na pasku menu.
Wybierz metodę zarejestrowania konta:
- Metoda tradycyjna – należy wypełnić formularz danych osobowych
- Poprzez konto ePUAP – system pobierze dane osobowe z profilu zaufanego
- Podpis cyfrowy – system pobierze dane osobowe z podpisu kwalifikowanego
- Asseco SimplySign – system połączy istniejące konto z eRejestracją
Naciśnij „Utwórz konto”.
Kliknij w link aktywacyjny wysłany na podany adres e-mail.
Logowanie do systemu
Naciśnij przycisk „Zaloguj się” widoczny w głównym menu.
Wybierz metodę logowania:
- Tradycyjne – za pomocą loginu i hasła
- Przez ePUAP – za pomocą Profilu Zaufanego
- Przez podpis cyfrowy – za pomocą podpisu kwalifikowanego
- Asseco SimplySign – za pomocą generowanego przez aplikację tokena oraz PIN-u do wirtualnej karty z podpisem
Naciśnij „Zaloguj się”.
ZAMÓW RECEPTĘ
Użytkownik posiada możliwość zamówienia wizyty receptowej na leki, które zostały mu dawniej przepisane (leki stałe) i zarejestrowane w systemie mMedica.
Naciśnij „Zamów receptę” w menu „Panel pacjenta”.
Wybierz świadczeniodawcę, specjalność oraz personel, a także datę wizyty i naciśnij „Wyszukaj”.
Zamawiane leki dodaj do tabeli poprzez kliknięcie na ich nazwę, następnie naciśnij „Zatwierdź leki”.
Określ liczbę zamawianych opakowań.
Aby zamówić receptę naciśnij „Wyślij”.
Niebieskie ikony (po prawej stronie od nazwy leku) pozwalają na wyszukanie dostępność danego leku w serwisie gdziepolek.pl.
Jeśli wszystkie czynności zostały wykonane poprawnie, na adres e-mail lub poprzez SMS zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia wizyty receptowej.
Rezerwacja wolnego terminu
Zarezerwowanie terminu dostępne jest po naciśnięciu przycisku „Wolne terminy”, znajdującego się w głównym menu aplikacji.
- Naciśnij przycisk „Wolne terminy”, znajdujący się w głównym menu aplikacji.
- Wybierz świadczeniodawcę, specjalność, świadczenie, osobę z personelu, datę wizyty i/lub jej typ. Naciśnij „Wyszukaj”.
- Wybierz optymalną dla siebie wizytę i przyciśnij „Rezerwuj”.
- Potwierdź dokonanie rezerwacji za pomocą przycisku „Wyślij”.
Subkonto dla podopiecznego
Portal umożliwia zarządzanie więcej niż jednym kontem poprzez konto nadrzędne.
- Naciśnij przycisk „Subkonta”.
- Wybierz opcję „Dodaj nowe subkonto”, aby utworzyć nowe konto lub opcję „Dodaj istniejące konto”, jeżeli konto podopiecznego już istnieje.
- Wypełnij formularz danymi podopiecznego (jeżeli podopiecznym nie ma numeru PESEL, należy zaznaczyć opcję PESEL opiekuna) i przyciśnij „Utwórz konto”. W przypadku dołączania istniejącego konta, należy podać przypisane do niego login i hasło, a następnie przycisk „Dodaj subkonto”.
- Przełączanie pomiędzy kontami następuje poprzez naciśnięcie na wybranego użytkownika.
Panel pacjenta
Znajdujący się w głównym menu przycisk „Panel pacjenta” umożliwia:Przeglądanie, zmianę i odwołanie zarezerwowanych terminów.
Zamawianie recept oraz przeglądanie recept zamówionych i wystawionych.
Wyszukanie wykonanych oraz zaplanowanych szczepień.
Przeglądanie wystawionych skierowań.
Przeglądanie zaleceń lekarskich z zakończonych wizyt.
Wyszukiwanie, wyświetlanie i pobieranie dokumentów medycznych udostępnionych przez placówkę.
Wysyłanie, wycofywanie i przeglądanie wniosków do świadczeniodawcy o uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych, sprostowanie przetwarzanych danych osobowych oraz udostępnianie dokumentacji medycznej.
Moje konto
Znajdujący się w głównym menu przycisk „Moje konto” umożliwia:Zmianę danych.
Zmianę hasła.
Zarządzanie zgodami.
Weryfikację dwuskładnikową.
Zmianę metody logowania.
Dodawanie i odłączanie subkont dla podopiecznych.
Pełna instrukcja eRejestracja
Aby pobrać pełną instrukcję rejestracji, kliknij w poniższy link:
Pobierz instrukcjęNajczęściej zadawane pytania
Jak skontaktować się z administratorem?
Adres administratora znajduje się w stopce u dołu strony.
Na stronie/formularzu pojawiły się pola z czerwonym obramowaniem.
Oznacza to, że użytkownik przy wprowadzaniu danych popełnił błąd. Należy poprawić wszystkie pola oznaczone czerwonym obramowaniem.
W formularzu tworzenia konta użytkownika brakuje mojej miejscowości.
Należy w takiej sytuacji skontaktować się z administratorem systemu w celu dodania miejscowości.
Brak wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym po założeniu konta.
Jeśli wiadomość e-mail nie została dostarczona w przeciągu 1 godziny, należy skontaktować się z administratorem.
Przy logowaniu pojawiła się wiadomość: „Użytkownik jest zablokowany”.
Oznacza to, że przekroczona została liczba niepoprawnych (z błędnymi danymi) logowań, w związku z czym konto zostało zablokowane. W celu odblokowania konta należy skontaktować się z administratorem.
Przy logowaniu pojawiła się wiadomość: „Użytkownik nie istnieje”.
Użytkownik nie istnieje w systemie. Jeśli użytkownik jest pewny, że posiada konto o podanej przez siebie nazwie, należy skontaktować się z administratorem.
Przy logowaniu pojawiła się wiadomość: „Logowanie z numeru IP jest zablokowane. Prosimy o kontakt z administratorem".
Ze względów bezpieczeństwa logowanie z adresu IP użytkownika zostało zablokowane. Należy skontaktować się z administratorem.
Podczas rezerwacji terminu wyświetlony został komunikat: „W zadanym okresie istnieje już rezerwacja”.
Oznacza to, że termin jest już zajęty. Należy wybrać inny termin.