MENUMenu
dostępności

Dla Pacjenta

REJESTRACJA WIZYTY
W PRZYCHODNI

Pacjenci mogą rejestrować wizyty w przychodni za pomocą eRejestracji, aplikacji Informacje Medyczne, osobiście lub za pomocą osób trzecich w okienku rejestracji lub telefonicznie.

eREJESTRACJA     pokaż adres e-mail     kwestionariusz

ZOSTAŃ NASZYM PACJENTEM

aby zarejestrować wizytę
u lekarza w wygodny dla
Ciebie sposób.
złóż deklaracje

JAK KORZYSTAĆ Z EREJESTRACJI - INSTRUKCJA

  • eREJESTRACJA

    System eRejestracja służy rezerwowaniu wizyt u wybranego lekarza w dogodnym terminie. Aby tego dokonać należy posiadać aktywne konto użytkownika.

  • TWORZENIE KONTA

    • Naciśnij przycisk „Utwórz konto” znajdujący się na pasku menu.

    • Wybierz metodę zarejestrowania konta:

      • Metoda tradycyjna – należy wypełnić formularz danych osobowych
      • Poprzez konto ePUAP – system pobierze dane osobowe z profilu zaufanego
      • Podpis cyfrowy – system pobierze dane osobowe z podpisu kwalifikowanego
      • Asseco SimplySign – system połączy istniejące konto z eRejestracją
    • Naciśnij „Utwórz konto”.

    • Kliknij w link aktywacyjny wysłany na podany adres e-mail.

  • Logowanie do systemu

    • Naciśnij przycisk „Zaloguj się” widoczny w głównym menu.

    • Wybierz metodę logowania:

      • Tradycyjne – za pomocą loginu i hasła
      • Przez ePUAP – za pomocą Profilu Zaufanego
      • Przez podpis cyfrowy – za pomocą podpisu kwalifikowanego
      • Asseco SimplySign – za pomocą generowanego przez aplikację tokena oraz PIN-u do wirtualnej karty z podpisem
    • Naciśnij „Zaloguj się”.

  • ZAMÓW RECEPTĘ

    Użytkownik posiada możliwość zamówienia wizyty receptowej na leki, które zostały mu dawniej przepisane (leki stałe) i zarejestrowane w systemie mMedica.

    • Naciśnij „Zamów receptę” w menu „Panel pacjenta”.

    • Wybierz świadczeniodawcę, specjalność oraz personel, a także datę wizyty i naciśnij „Wyszukaj”.

    • Zamawiane leki dodaj do tabeli poprzez kliknięcie na ich nazwę, następnie naciśnij „Zatwierdź leki”.

    • Określ liczbę zamawianych opakowań.

    • Aby zamówić receptę naciśnij „Wyślij”.

    • Niebieskie ikony (po prawej stronie od nazwy leku) pozwalają na wyszukanie dostępność danego leku w serwisie gdziepolek.pl.

    • Jeśli wszystkie czynności zostały wykonane poprawnie, na adres e-mail lub poprzez SMS zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia wizyty receptowej.

  • Rezerwacja wolnego terminu

    Zarezerwowanie terminu dostępne jest po naciśnięciu przycisku „Wolne terminy”, znajdującego się w głównym menu aplikacji. 

    • Naciśnij przycisk „Wolne terminy”, znajdujący się w głównym menu aplikacji.
    • Wybierz świadczeniodawcę, specjalność, świadczenie, osobę z personelu, datę wizyty i/lub jej typ. Naciśnij „Wyszukaj”.
    • Wybierz optymalną dla siebie wizytę i przyciśnij „Rezerwuj”.
    • Potwierdź dokonanie rezerwacji za pomocą przycisku „Wyślij”.
  • Subkonto dla podopiecznego

    Portal umożliwia zarządzanie więcej niż jednym kontem poprzez konto nadrzędne.

    • Naciśnij przycisk „Subkonta”.
    • Wybierz opcję „Dodaj nowe subkonto”, aby utworzyć nowe konto lub opcję „Dodaj istniejące konto”, jeżeli konto podopiecznego już istnieje.
    • Wypełnij formularz danymi podopiecznego (jeżeli podopiecznym nie ma numeru PESEL, należy zaznaczyć opcję PESEL opiekuna) i przyciśnij „Utwórz konto”. W przypadku dołączania istniejącego konta, należy podać przypisane do niego login i hasło, a następnie przycisk „Dodaj subkonto”.
    • Przełączanie pomiędzy kontami następuje poprzez naciśnięcie na wybranego użytkownika.
  • Panel pacjenta

    Znajdujący się w głównym menu przycisk „Panel pacjenta” umożliwia:
    • Przeglądanie, zmianę i odwołanie zarezerwowanych terminów.

    • Zamawianie recept oraz przeglądanie recept zamówionych i wystawionych.

    • Wyszukanie wykonanych oraz zaplanowanych szczepień.

    • Przeglądanie wystawionych skierowań.

    • Przeglądanie zaleceń lekarskich z zakończonych wizyt.

    • Wyszukiwanie, wyświetlanie i pobieranie dokumentów medycznych udostępnionych przez placówkę.

    • Wysyłanie, wycofywanie i przeglądanie wniosków do świadczeniodawcy o uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych, sprostowanie przetwarzanych danych osobowych oraz udostępnianie dokumentacji medycznej.

  • Moje konto

    Znajdujący się w głównym menu przycisk „Moje konto” umożliwia:
    • Zmianę danych.

    • Zmianę hasła.

    • Zarządzanie zgodami.

    • Weryfikację dwuskładnikową.

    • Zmianę metody logowania.

    • Dodawanie i odłączanie subkont dla podopiecznych.

  • Pełna instrukcja eRejestracja

    Aby pobrać pełną instrukcję rejestracji, kliknij w poniższy link:

    Pobierz instrukcję
  • Najczęściej zadawane pytania

    • Jak skontaktować się z administratorem?

      Adres administratora znajduje się w stopce u dołu strony.

    • Na stronie/formularzu pojawiły się pola z czerwonym obramowaniem.

      Oznacza to, że użytkownik przy wprowadzaniu danych popełnił błąd. Należy poprawić wszystkie pola oznaczone czerwonym obramowaniem.

    • W formularzu tworzenia konta użytkownika brakuje mojej miejscowości.

      Należy w takiej sytuacji skontaktować się z administratorem systemu w celu dodania miejscowości.

    • Brak wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym po założeniu konta.

      Jeśli wiadomość e-mail nie została dostarczona w przeciągu 1 godziny, należy skontaktować się z administratorem.

    • Przy logowaniu pojawiła się wiadomość: „Użytkownik jest zablokowany”.

      Oznacza to, że przekroczona została liczba niepoprawnych (z błędnymi danymi) logowań, w związku z czym konto zostało zablokowane. W celu odblokowania konta należy skontaktować się z administratorem.

    • Przy logowaniu pojawiła się wiadomość: „Użytkownik nie istnieje”.

      Użytkownik nie istnieje w systemie. Jeśli użytkownik jest pewny, że posiada konto o podanej przez siebie nazwie, należy skontaktować się z administratorem.

    • Przy logowaniu pojawiła się wiadomość: „Logowanie z numeru IP jest zablokowane. Prosimy o kontakt z administratorem".

      Ze względów bezpieczeństwa logowanie z adresu IP użytkownika zostało zablokowane. Należy skontaktować się z administratorem.

    • Podczas rezerwacji terminu wyświetlony został komunikat: „W zadanym okresie istnieje już rezerwacja”.

      Oznacza to, że termin jest już zajęty. Należy wybrać inny termin.

Masz pytanie?

Napisz do nas:

 Regulaminem RODO
Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookies. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Dotyczącej Cookies.